Thursday 21 August 2014

hi encik blog :)

Assalamualaikum..hai..selamat awal pagi en blog :) sorry ganggu en blog yg mungkin dah lena tido tadi..hehe en blog, saya nak cakap ngan awak la..boleh??? lama dah tak borak kan..en blog rindu saya tak?? tq en blog sebab rindu kite.. :P pertama sekali, sorry en blog sebab dh lama tak lawat en blog lupa diri betol kan saya ni..bila bosan, xde teman nak borak baru nak thegeh cari en blog.. sorry en blog sayang..ngeee... saya tak tau nak mula dari mana en blog, cuma yang saya tau saya memang lost sekarang tak tau camner nak teruskan keadaan yang semakin kusut dalam hari-hari saya banyak benda yang mencabar kemampuan diri untuk dijalani saya cuba bangkit lagi walaupun agak payah untuk bangun sendiri tapi saya memang takde pilihan selain selamatkan diri sendiri en blog en blog.. saya tak boleh buat apa-apa lagi selain undur diri... kerna hidup ini memang sebuah pilihan...dan pilihan dia...bukan saya... so, i have to move on...no choice... en blog.. hope takdir Allah ni adalah permulaan terbaik untuk saya jalani kehidupan baru.. moga Allah tetapkan hati ini, tetapkan iman ini... en blog.. doakan saya dapat kerja baru tau... bukannya tak suka kerja sekarang, tapi macam tak sesuai je dengan diri ni..hehehe susahnya nak dapat kerja kan en blog.. tapi taknak putus asa dulu..insha Allah ada la tu..mungkin masa nya belom sampai..amin... then en blog.. mungkin kita akan selalu jumpa lepas ni..insha Allah dengan izinNya, panjang umur dan ada luang masa, saya janji akan jumpa en blog..mungkin setiap hari...hehehe.. en blog ngantok tak??? jangan tido dulu yer..saya belom habis cakap lagi ni.. en blog, hari ni 21.08.2014 hari yang banyak kenangan dalam hidup saya terima kasih untuk hadiah kehidupan yang sangat indah kenangan terindah yang akan sentiasa saya kenang moga Allah permudahkan setiap perkerjaan dan keperluan awak awak sangat baik saya tak tau camne nak balas semuanya moga awak bahagia selalu dengan kehidupan awak sekarang, nanti dan selamanya... nak cakap apa lagi ye... tetttt..... dah xde idea nak cakap lagi.. kita sambung borak nanti ye.. selamat berehat en blog..thanks sudi dengan luahan kita .. love u... :)

No comments:

Post a Comment