Thursday 17 February 2011

entry hari ni :)

Assalamualaikum. selamat malam. malam ni berkesempatan pulak nk melayan blog. hehe. actually tgh nk try line hotspot ni, penat-penat dh beli password, so nk try ok ke x line nyer. Alhamdulillah, rs berpuas hati la hari ni. :) hari ni nk kata penat x la penat sangat, tapi ntahla....rasa lawak pun ade gak bila mengenangkan quiz mandarin tadi, ktorg satu rumah yer yer jer study malam tadi, tapi bila tengok soalan tadi terasa nk gelak besar pun ade, aduuaiiii...soalan a b c jer rupenyer.. nasib baek la jugak kalau tak memang lame la aku terdudok kt situ dok fkrkan jawapan. sejak kebelakangan ni aku banyak sgt lupe byk bende sampai blh plak tak ingat dh mandi ke tak. pelik btol. hehe.. mungkin banyak sgt nota-nota kuliah yg perlu dihafalkan sampai perkara remeh macam tu pun aku boleh tak ingat. Hari ni macam lebih-lebih pulak rindukan family kat kampung. semoga semua sihat-sihat dan berada dalam hati yg tenang. amin.. cakap pulak sal aku, hari ni, aku rasa ape ek?? hehehe...rasa sayang kot..heehe...entah la..tak tau nak describe camne perasaan ini..cehhhh....haha... oh ye, aku br teringat sal ni. aku nak ucapkan RIBUAN TERIMA KASIH kepada sesiapa yang sudi baca entry blog aku. maaflah kalau aku banyak merapu tak tentu fasal...hehe..aku ni memang suke berleter kot..hehe..tp yg penting aku akan selalu nak gelak dan tersengih-sengih..haha..kan dah merapu balik. ok la, ucapan terakhir aku semoga segala pekerjaan kite akan sentiasa dipermudahkan olehNya. amin..

No comments:

Post a Comment