Saturday 25 December 2010

Happy!

Assalamualaikum..SELAMAT PAGI!!!!! nk ucapkan selamat hari Sabtu....:P mood still blum panas...huhu...bgn jer pg, pinggang dh trsa skt...;'( normal la tu....:P dn semalaman aku dok mengingat ayat ni.....ntah btol ke x...coz aku ni mmg plupe... "having you by my side, give a million reasons to make me happy, and if i have to let you go, i will find a million reasons to make you stay..." cukup power bkn aytny...????  hahaha... dan kerana ayt tersebut jgak aku dok bfkir jer bende2 yg dh lame aku lupe...:) org selalu akan tnye, ape yg buatkan kt hepy ng life kte?? ape yg buatkan hdp aku hepi dgn hdp aku, byk gler...sebab aku dpt hidup kt dunia ni n cipta byk kenangan sebagai bekal iaitu nikmat dr Allah S.W.T ..:P then aku hepy jgak sebab aku ada family yg aku sayang, walaupun byk perkara yg berubah aku tetap sayang dan akan selalu rindu family aku..aku cukup hepy sebab Allah beri aku banyak teman dan aku bersyukur dengan teman yg aku milikki sekarang..Mr.Bubu..:) then, hepy tu bkn stakat tu jer, aku hepy sebab aku ada byk kawan yg temani aku, share ng aku byk benda wlpun aku sedar kwn aku berganti2,but aku still nk say thanks kt diaorg coz jd kwn aku.........n yg terakhir, aku hepy sebab aku mmg nk hepy selalu..;P

No comments:

Post a Comment