Friday 24 December 2010

Baru!

Assalamualaikum, menghabiskan petang yg indah ni dgn update my blog...Alhamdulillah, akhirnya blog jd baru..:) Actually, skrg ni aku tgh menghitung hr jer nk blik Puncak Alam..rindu mmg la rindu coz kt sne bleh lepak ng member2 kt umh..tp rs sedih pulak nk tinggalkan rmh ni..:'(  tp xpe la..msk sem dpn just tgl stahun jer lg untuk habiskan deg aku yg sebenarnya bosan utk aku lalui...hehe.. result sem lepas mmg menghampakan aku coz impian nampakny tinggal jd impian..xleh nk jd kenyataan.. tp xpela, aku tetap bersyukur dgn result tu..:) n akan try dgn sebaik mungkin next sem.. Alhamdulillah, pg td terserempak ng member satu sekolah, n nampaknya hdp akan dpermudahkan dsana next sem. 
Nampakny xleh nk story panjang2 dulu....My boss dh memangil utk buat kerje... mmmmm.....

No comments:

Post a Comment