Sunday 1 July 2012

Assalamualaikum
Selamat Petang
hari ni rasa sangat nak update
sebab ni lah caranya nak cakap ngan hati sendiri
sekarang rasa sangat sedih
sebab banyak sangat cerita tak betul pasal diri sendiri yang orang jaja
entah
penat lah
saya bukan nak mengadu, cuma saya rasa kecewa
kenapa orang suka buat cerita padahal benda yang jadi ni dia sendiri tak tau
dan 
akhirnya orang percaya cerita dongeng tu
xpe, saya cuba bersabar semampu saya
1 benda saya nak semua orang jelas
saya takde boyfriend
so tak perlu nak buat fitnah-fitnah yang tak berasas tu
tolonglah
kalau awak benci saya pun xperlu la cakap benda yang tak betul tentang saya kat semua orang
masa ni adalah masa kritikal saya
saya perlu fikir banyak benda sekarang
tolong sangat-sangat
saya memang takkan bagitau sesiapa tentang apa yang yang jadi yang buatkan saya bertindak macam tu
sebab benda tu terlalu privacy untuk saya
itu tentang masalah kehidupan saya
saya jugak manusia biasa
kadang-kadang hidup saya gembira
tapi kadang-kadang saya jugak akan dilanda masalah
jadi saya rasa xperlu untuk saya cerita masalah saya kat satu dunia
kalau saya rasa saya mampu untuk handle masalah tu
malangnya
orang salah tafsir
saya pergi seorang diri
takde sape pun yg teman
don worry
saya tak desperate sangat pun
so, saya merayu sangat-sangat
please stop it.......

No comments:

Post a Comment