Sunday 9 October 2011

Thanks God

Assalamualaikum, selamat pagi.. pagi yang indah untuk dilalui.. Alhamdulillah, rasa sangat lega. for what? kerana saya pasti saya melakukan sesuatu yang tepat sekarang. hikmah disebalik setiap kejadian, dan setiap persoalan yang pernah hadir dalam kehidupan saya ketemu jawapannya. saya sangat bersyukur kerana akhirnya saya tau semuanya walaupun agak terlambat. Tuhan memang sayangkan saya, dan semoga saya menghargai itu. amin. saya sedikit tersentuh dengan apa yang terjadi kerana selama saya dibelenggu kebohongan, saya rasa sangat bersalah untuk itu. rupanya, saya juga adalah mangsa! saya maafkan awak, dan untuk awak yang baik hati, saya minta maaf kerana mengambil milik awak yang telah awak milikki sebelum saya. kekesalan yang teramat sangat untuk itu. semoga luka di hati awak akan sembuh dan saya doakan kehidupan awak akan baik-baik saje lepas ni. saya nak lupakan segalanya wak, dan awak jangan risau, itu milik awak dan saya takkan ganggu ok? senyum banyak :))) terlampau banyak watak yang hadir, dan saya menyedari setiap satu kebohongan yang saya butakan selama ini. akhirnya saya sedar kerana hati saya terlampau mendesak untuk pergi dan memilih jalan lain. hanya satu kata yang saya punya sekarang...ALHAMDULILLAH..

1 comment:

  1. Kmk mnta maaf seandainya, kmk telah buat kesalahan yang besar.. tp, kmk tol2 mengharapkan,pliz dont do like this... kmk hop ktk fhm.

    ReplyDelete