Friday 11 February 2011

sesuatu yang tak disangka :)

Assalamualaikum, selamat hari jumaat.  Hari yg penuh kesyahduan. (bagi aku sorg la kot...ehehe) hari ni nak story sal "sesuatu yg tak disangka". maksudnya something yg tak pernah terfikir oleh kt terjadi dalam hidup kt sama ada kt suka atau pun tak. dan aku, watak kecil itu mmg banyak sgt rasanya menemui sesuatu yg tak disangka itu. okla, kt jln terus la, xyah nk belok2 la k. sebenarnya aku rasa sesuatu yg tak disangka sekarang. macam everything yg berlaku tak terfikir oleh akal fikiran aku sebelum nih. hari ni seperti aku merasa satu kehilangan yg besar. tapi aku tak tau, aku kehilangan apa. tapi seperti aku merasakan jugak sunyi giler, padahal housemate aku 2 org jer yg blik rmh. ataupun sebenarnye aku yg lebih2 melayan perasaan nih..aduyaiiii...

1 comment:

  1. Ish2..ingatkan ape la yg hilang. Gi la kuar makan ke,tengok wayang ke. Hibur2kan hati=)

    ReplyDelete