Tuesday 25 January 2011

ohhhh tidak!!!

Assalamualaikum..........selamat malam.. :)))) hari ini hari selasa, esok hari rabu...hehehe(merepek jer kan..:P) nk tulis ape yer??? still xde idea nih..... sorry...
Oklh, just for sharing k, lps ni, bhati2 la bila guna pisau yer... krana pisau tapak tangan aku hampir dpt hadiah 2jahitan...OH TAK SANGGUP!!! mmg aku takkan pernah nk sanggup kot...cukuplah sakit tercucuk pisau, xyah nk tambah g sakit kene jahit...no...no...no... semenjak ari tu, aku mmg trauma gler nk pgang pisau tu lagi..tp itu x bmakna aku xleh msk dapur nk masak...ohno!! haha...rasanye memasak smakin sebati dlm diri ini...cehhhh...haha..thanks to chef ayumie, xpnh jemu mgajar aku memasak...love u dear...:)))
next, sal rumah ni..khamis ni akan dtemani dgn kesunyian.......coz housemate semua balik dh, cuti....ohhh tidak!!! keadaan ni mbuatkan aku rindu pada kampung halaman..:(((( miss my family...

No comments:

Post a Comment