Monday 31 January 2011

cantik punya pasal :)

Assalamualaikum..selamat hari isnin..hari ni, nk ckp ttg "cantik punya pasal"..haha, n entry ni khas buat my sis and member2 rmh aku kerana mereka adalah ORG YG SGT MENJAGA KEBAJIKAN KECANTIKAN..hahaha...dulu, aku just dok tercengang bla masuk bilik kakak aku, mcm-mcm bende yg aku temui dlm almari, dengan make up yg melambak, bulu mata palsu, perfume, bedak, n bnde-bnde yg swaktu dgnnya..pengaruh yg member2 rmh aku bg kat aku datang bila aku tengok make up diorg, syampu dgn conditioner, n produk muke yg serba lengkap..bende2 ni mmg mmbuatkan aku SANGAT KAGUM. kenapa?? dibandingkan diorg ng aku, fuhhhh terlalu banyak beza.

dulu...................
  • aku gune syampu jer, xde maknenye nk pakai conditioner skali.
  • aku basuh muke gune air je, pastu tampal pelembap n bedak.
  • aku belasah jer make up mak n kakak aku. 
  • lipstik mmg confirm x pakai.
 bezanye ngan skarang, aku sedikit maju...hua hua hua...kenapa??
  • skarang bukan men rambut dmand syampu n conditioner skali...bgs2 :P
  • dh reti nk jg muke kne pakai pncuci, toner, plembap, bedak.........tu pun xsemua aku pakai stiap hari, mngikut tahap kerajinan aku dan kesedaran sivik bla aku tengok roomate aku keep on tempel something kt muke dia stiap kali bgun sampailah nk tido.....dan mmg beza pun muke aku ngan dia, aku mmg tabik la kt member aku nih....hahaha
  • make up, blom tukar zaman kot, hahaha, aku masih ada pada tahap zaman neolitik bla sampai bab make up. aku just ade 1 rasanye, tu pun aku jarang pakai sekarang. serius, aku tak reti sangat nk mbeli nye..hahaha
  • lipstik, mmg r x boleh blah...haha, aku pakai vaseline jer....huahuahua....dan, aku sangat mengagumi lisptik member rmh aku blik bawah tuh...stiap pagi d kala aku sedang syok mnikmati breakfast, aku msti akn kagum mlihat bibir dia, fuhhhhhhhhhhh, lawa giler kot kaler lipstik dia, bla lagi bibir aku brubah kaler cmtu yer....hahahaha...
some of them, blh spent smpai 700 utk bende tu, aku nih rasenye x fikir dua kali kot utk beli smpai tahap 700, mungkin 10 11 ataupun 12 kali aku akan bfikir utk spent smpai ke situ...mmg masih tak mampu dan tak sanggup kot...hahaha...cantik punye pasal, aku merelakan diri aku utk terpengaruh ng diorg ttg bab ni, dan baru sekarang aku sedar pntingnya ADA KULIT YG SANGAT SIHAT & CANTIK. tq, to my sis, member2 rmh, dan semua penaja yer..hahaha...insyaALLAH lepas ni, kalo mood ni ok, rajin, aku mmg nk jaga anugerah ni...marilah kita bersama-sama menjaganya, majulah sukan untuk negara. sekian terima kasih. :)

2 comments:

  1. wiwit..cantek punya pasal.haha..lawak lorr..=D

    ReplyDelete
  2. owh ada statemnt anda yg ad kaitn dgn saya.hahaha

    ReplyDelete