Thursday, 7 January 2010

hari ini dalam sejarah

Hari ni aku terlambat bangun n pergi kelas dalam keadaan yang agak serabut. yang lebih mengecewakan, klas pagi tadi cancel. aduh, aku mula merasakan kegeraman mengenangkan itu. dan hari ni jugak aku banyak berfikir tentang seseorang. kalau boleh, aku nak keraguan itu berubah jadi kepastian, kekecewaan ini jadi kegembiraan. sepanjang hari ni jugak aku berfikir tentang apa yang aku harus lakukan untuk selesaikan segala kekalutan dalam hariku. aku terperangkap dalam situasi yang menyesakkan aku. aku tak mampu nak memberi jawapan, nak mengungkapkan kata-kata untuk segalanya. apa yang aku rasakan sekarang adalah kekosongan dalam hati, kejauhan yang tak tercapai, dan aku rasa aku perlukan pengunduran.
"Pliz ask me to 4get u,if that what u want me to do~i'll try! coz, i can't live without u~ I cant.."
apa yang aku harus beri pada persoalan ini..sesungguhnya hanya dia dihatiku..masih lagi dia..

No comments:

Post a Comment